Máte kvalitní produkty?

Zabere to jen 7 min času

15. Výsledky

3. CO JE TO VÝSLEDEK?

Je zajímavé, jak mnoho se toho dá napsat okolo výsledků. Myslím tím, jak se dá takové slovo vysvětlit a z kolika stran se na něj můžeme podívat.

Mimochodem víte, že množství hledisek, které si dokážete na cokoli vytvořit, Vám otevírá možnost porozumění té věci? To znamená, čím víc hledisek vidíte, tím lépe danou věc pochopíte.

No třeba vezměme dálnici D1. Je to komunikace, díky které se rychle dostanou lidé z Brna do Prahy a zpět. Pro Pražáky z Prahy do Brna a zpět:). Vidíte a už máte dvě hlediska. Také je to komunikace, která je velmi vytížená, její údržba stojí mnoho peněz, jezdí po ní cizinci, kteří přispívají do státní kasy, na jejích opravách si mohou někteří neoprávněně „mastit kapsy“. Díky tomu, že dovoluje hustý provoz, přispívá k zamořování prostředí, lidé díky ní šetří čas a peníze atd., hledisek jako „máku“.

Tady je tedy další hledisko na to, co je to výsledek. Dost často diskutované téma mezi spotřebiteli je, zda je ten výrobek, nebo služba dobrá. Někteří říkají, že dobrá je Škodovka, někteří zase, že dobré je Audi a někteří jako já říkám, že dobré je BMW. Ale co znamená dobré? Kdo to může posoudit, nebo kdo to může rozsoudit?

Očekávání Vašich klientů jsou tak různorodá, že kdybyste si ta očekávání zavřeli do klecí a výběhů, vytvořili byste největší ZOO na světě. Očekávání jsou velmi osobní věcí a mohu Vám říci, že existuje velmi málo firem, které znají očekávání svých klientů tak dobře, aby je ve 100 % uspokojili.

Jenže, proč vlastně klient hodnotí Vaše výsledky práce? Protože on už ví, co od něj očekává. A pokud dostane trochu něco jiného – co se stane – musí se smířit… Už se Vám někdy stalo, že jste se s něčím smiřovali? Jak jste se cítili?

VÝSLEDEK MUSÍ BÝT PODLE OČEKÁVÁNÍ V POŽADOVANÉ KVALITĚ!

Možná moje podání zní dramaticky, ale když se podívám okolo sebe, tak vidím smiřování se s výsledky na každém rohu. Přitom ti úspěšní jdou za tím, co opravdu chtějí, a nikdy, nikdy, nikdy neustupují ze svých požadavků. Kolikrát jste dostali v hospodě něco jiného, než jste si mysleli, že dostanete?

Vypadá to velmi jednoduše, ale na ty nejjednodušší jednoduchosti lidstvo zapomíná a nahrazuje je složitostmi. Jako například, jak jednoduché je zeptat se „co byste od nás očekával?“ místo hledání nekonečných slev a bonusů a darů k výrobku, který někomu vnucujeme, ale on ho vlastně vůbec nechce. Protože ten Váš výsledek práce nebo služba prostě není podle jeho očekávání.

Takových příkladů bych našel mnoho, ale raději se podíváme na to, jak dosahovat takových výsledků, které jsou podle očekávání v požadované kvalitě. Existuje nástroj, který může každému pomoci dosahovat těch nejlepších a nejžádanějších výsledků. Pokud takový nástroj máte a umíte ho používat, je cesta za dobrými výsledky velmi snadná.

CHCETE PLNIT OČEKÁVÁNÍ SVÝCH KLIENTŮ?

CHCETE DOSAHOVAT DOBRÝCH VÝSLEDKŮ?

CHCETE BÝT ÚSPĚŠNÝMI MAJITELI?

VY, CO TOTO CHCETE, ZAVOLEJTE TEĎ A SPOLEČNĚ SE DO TOHO PUSTÍME!!!


Držte se!


Josef Orálek