Můžete být ještě lepší obchodník?

Zabere to jen 5 min času

5. Firma a Obchod

NESMRTELNOST OBCHODU

Ukázal jsem Vám několik málo pohledů na obchodování, několik málo postojů k této krásné práci.
A mám tu další pohled na tuto velmi důležitou část lidských dějin.

Obchodování je nejstarší řemeslo – jak to? Nejstarší řemeslo je přece úplně jiný obor. Pokud je toto pravda, tak mi řekněte, kdo toto řemeslo rozšířil do okolí. Prostě ta děvčata někdo musel umět prodat:)

Obchod je tak starý jako lidstvo, jeho základ – uspokojení potřeby někoho jiného – přetrval, nezměnil se, jen my jsme změnili způsob, jak obchod provádíme. Naše lenost a opětovné selhávání udělaly mnohdy z obchodu začátek trápení, nedostatek financí, špatné vztahy a špatné jméno.

Podstata obchodu, tak jak byl od počátku prováděn, se nezměnila, tato podstata je nesmrtelná jako touha lidí něco mít.

Touha něco mít zůstává i v době bídy a nedostatku, dokonce tato doba je pro obchod jako stvořená, ale toho si všimlo jen pár lidí, jsou to ti, co dnes vlastní celosvětové koncerny.

Myslím, že tuto podstatu vnímáme všichni, tak proč využívá tuto slabinu klienta jen tak málo z nás? Představte si obchodníka, který dokáže uzavřít na pěti schůzkách z deseti. Jediné, co musí Váš obchodník vědět, je to, v čem spočívá nesmrtelnost obchodu. Nesmrtelnost, která nás provází staletími.

NESMRTELNOST OBCHODU SPOČÍVÁ V JEHO SAMOTNÝCH ZÁKLADECH, PROČ OBCHOD VZNIKL!!!

Když se Vaše dítě nenaučí, co slova znamenají, jak může v životě uspět, jak může trénovat výslovnost, naučené rozhovory, americké úsměvy, …, ale když neví, co znamená slovo OBCHOD, život pro něj může být celkem trpký – chybí mu základ!!!

Základy úspěšného obchodu jsou známy, přímo navazují na to, proč obchod vznikl, proč ho každý den všichni potřebujeme, a aniž si toho všímáme, provádíme ho.

Nemarněte čas, nepřivádějte své firmy do nouze jen kvůli tomu, že Vám nejsou základy obchodování známy. Opět to neplatí úplně pro všechny, má výzva platí jen pro ty, kteří musí zlevňovat, spokojit se s minimem a přistupovat na nesmyslné podmínky – jen pro Vás má výzva platí. Vždyť na nás podnikatelích stojí budoucnost a nesmrtelnost obchodu!!!

CHCETE VĚDĚT, CO STOJÍ ZA ÚSPĚCHEM FIREM, JAKO JE IKEA, MCDONALD̕S atd.?

VYTVOŘTE NESMRTELNÉ OBCHODNÍKY A NEPORAZITELNÉ FIRMY.

ZAJISTĚTE, ABYSTE VY TAHALI ZA OPRATĚ SVÉHO OBCHODU.

VY, CO SI TROUFÁTE, ZAVOLEJTE TEĎ A SPOLEČNĚ SE DO TOHO PUSTÍME!!!

Držte se!


Josef Orálek