Ach ta konkurence... A v mým oboru!

Zabere to jen 5 min času

3. Profesionál

PROFESIONÁL ZNÁ SVÉ SOUPEŘE

Profesionálové chtějí vítězit. Majitel firmy – šéf – chce být viděn na stupni vítězů. Pro vítězství jsou profesionálové schopni udělat maximum v rámci pravidel jejich hry.

Součástí vítězné strategie je znát své soupeře. Čím více znáte styl svých protivníků, tím lépe jste schopni se na jejich styl připravit.

Fotbalové mužstvo (profesionálů) sedí i několik hodin před obrazovkou a sledují chování svého protivníka, ví, kdo z nich je zraněný, kdo nemocný a zase kdo je ve formě, a dle těchto informací pak trenér určí sestavu.

Jak může majitel využít tohoto pravidla ve svůj prospěch? Jednoduše, ale pouze tehdy, když ví, co by mohl ve svůj prospěch využít.

Často se setkávám s různými informacemi, například: já si myslím, že ta a ta konkurence je levnější, nebo dokonce, lepší… Na těchto informacích postaví šéf maximálně základ pro neúspěch a krach své firmy.

Informace o jeho protivnících mají sloužit majiteli k inspiraci, k tomu jak vyhrát, ne jako alibi pro námitky typu: „Co když selžu a porazí mne!!!“

A pokud už chce majitel získat informace pro postavení vítězné strategie, nesmí to být jeho domněnky, předpoklady a různé jiné nepodložené, nekonkrétní informace.

FIRMA BEZ PRAVDIVÝCH DAT O SVÝCH SOUPEŘÍCH JE ZRANITELNÁ JAKO ČLOVĚK BEZ ŠATŮ V POLI RŮŽÍ.

Pravdivé a použitelné informace mají cenu zlata. Jak získávat informace o Vašich soupeřích? Jaké informace by to měly být? Jak jich využít?

CHCETE V PODNIKÁNÍ VÍTĚZIT? CHCETE UKÁZAT SVÉMU OKOLÍ, ŽE JSTE VÍTĚZ?

CHCETE SÁM SOBĚ ŘÍCI: „JSEM DOBREJ ŠÉF.“?

CHCETE ÚSPĚŠNĚ PODNIKAT? ZJISTĚTE, JAK SE STÁT NEJLEPŠÍM VE VAŠEM OKOLÍ.

VOLEJTE TEĎ, RÁD VÁS POSUNU DÁL!!!


Držte se!


Josef Orálek