Jak jste na tom?

Zabere to jen 5 min času

14. Úspěšná firma

ÚSPĚŠNÁ FIRMA VÍ, JAK NA TOM JE

Jsou majitelé firem, kteří říkají „hlavně nesmím říci svým podřízeným, jak na tom jsme“. Ok. Je to názor. Tento názor však přivedl mnoho firem na „buben“ (jednoduše skončili bez prostředků).
Je odvážné tvrdit, že právě sladká nevědomost může být důvodem ke krachu firmy. Pokud nesouhlasíte, tak žádný problém – „však co jim je do toho“ :), to je ironie a já myslím, že jim je do toho hodně.

Proč je důležité, aby lidé věděli, jak na tom jejich firma je? Prostě pokud nevím, jaké výsledky dosahuji, nemohu analyzovat svůj stav. Pokud nemohu analyzovat svůj stav, tak ho nedokážu zlepšit. Jakou zodpovědnost má člověk za své výsledky, když je nezná? Jakou zodpovědnost mají lidé za firmu, kde pracují, pokud neznají její výsledky? Jak se říká „co oči nevidí, to srdce nebolí“.

Představte si fotbalový zápas, aniž by mužstvo vědělo, jaký je stav. Podívejte se na tým, co prohrává o jeden gól – co dělá, když se zápas chýlí ke konci. Teď si představte, že by hráčům byl výsledek utajen. Hra by ztratila smysl, hráči by neměli motivaci a už vůbec žádnou zodpovědnost za výsledek – nepřipomíná Vám to náhodou něco?

Lidé, kteří chtějí změnit stav svého těla, chtějí zhubnout, nebo naopak nabrat, co začnou dělat? Začnou se vážit, chtějí vidět výsledek svého snažení. A proč? Jednoduše proto, aby mohli zasáhnout.

Dokonce děti ve školách jsou známkovány (bohužel v některých případech je to subjektivní měření) proto, aby viděly, jakých studijních výsledků dosahují.

Rozmrzelost člověka, který nemůže změřit, jak je, nebo není dobrý, je vidět na každém kroku naší společnosti.

POKUD NEZNÁ SPOLEČNOST SVÉ VÝSLEDKY, NEMÁ ŠANCI PŘEŽÍT.

Je to velmi jednoduché a velmi účinné, místo nekonečného hledání motivace pro své zaměstnance jim ukažte jejich výsledky.

Viděl jsem pár velmi unavených majitelů, kteří sebe a své lidi hnali někam, vlastně nevěděli kam. Co je ještě horší, ještě víc majitelů měří výsledky naprosto nevyhovujícím způsobem, takže žijí také v blažené nevědomosti, ale o to tvrdší je jejich probuzení, až se realita ukáže.

Naučte se nastavit výsledky ve firmě tak, aby je bylo jednoduše možné použít pro úspěšné řízení Vaší firmy, naučte se používat výsledky tak, aby byly opravdovou motivací pro Vaše lidi. Je to snadné pokud to umíte.

CHCETE MÍT MOTIVOVANÝ A ZODPOVĚDNÝ PERSONÁL?

CHCETE MÍT ÚSPĚŠNOU FIRMU?

CHCETE, ABY KAŽDÝ AKTIVNĚ PRODÁVAL VAŠI FIRMU?

VY, CO TO CHCETE, ZAVOLEJTE TEĎ A SPOLEČNĚ SE DO TOHO PUSTÍME!!!


Držte se!


Josef Orálek