Umí se Vaše firma prodat?

Zabere to jen 6 min času

14. Úspěšná firma

ÚSPĚŠNÁ FIRMA SE UMÍ PRODAT

Někdo může říci, že to je ale práce obchodníka. Nejsem toho názoru. Když se podíváte kolem sebe, tak uvidíte pár lidí, kteří podporují Vaši firmu. Tito lidé se neptají, „když nejsem obchodník, tak mi řekněte, proč mám prodávat?“, tito lidé prostě jdou a prodávají Vás. Ruku na srdce – kdybyste měli víc takových lidí, byli byste úspěšnější?

Jak může takový soustružník prodávat firmu? Snadno, stačí ukazovat, že on pracuje ve firmě, která má na výplaty, dělá produkty, jež slouží lidem. Když potká kamaráda, tak se mu nebojí říct – „pojď pracovat k nám, u nás je to super, hodně práce a spravedlivé peníze“. S klidem sousedovi nabídne produkt, který vyrábí jeho firma, a nemá obavu, že na něj po pořízení tohoto výrobku soused vlítne a omlátí mu ho o hlavu.

Jsou i opačné případy, byl jsem svědkem situace, kdy pracovník jedné firmy říká: „ten náš majitel to je de…, on nás okrádá, že tady vůbec pracuji…“, nebo dokonce jsem v jedné prodejně slyšel od prodavače – to si nekupujte, to je „šit“, to je taky hrůza, to si taky nekupujte.

Skoro si myslím, že je víc lidí, kteří své okolí od firmy, kde pracují, odrazují. Je mnoho majitelů, kteří se sami sebe ptají „v čem to k čertu vězí, že se nám nedaří“. Je mi líto, když vidím upracovaného majitele, který maká od rána do večera, a 80 % procent jeho lidí mu hážou vidle:). To jdete hlavou proti zdi. Nemůžete dosáhnout úspěchu, když Vás Vaši lidé aktivně nepropagují a neprodávají.

PRODAT ZNAMENÁ USPĚT.

Vaše firma je skupina lidí, kterou jste si přitáhl k sobě, tito lidé Vám mají pomáhat, a to nejen kvůli Vám, ale hlavně kvůli sobě a kvůli skupině, ve které pracuje.

Pokud neumíte toto zajistit a pokud nemáte kolem sebe lidi, kteří Vás aktivně prodávají, tak sebou táhnete velký balvan. Vaše snažení by se dalo přirovnat k cyklistovi, který jede do kopce a vší silou mačká obě brzdy. Kolik toho ujede? Jak dlouho mu vydrží jeho síla? A jak dlouho mu vydrží kolo?

Dejte do pořádku své pracovníky, naučte se, jak dosáhnout jejich věrnosti, a naučte se, jak přivést lidi k tomu, že na Vaší firmě záleží, že oni musí prodávat Vás a tím vlastně prodávají sebe.

Vím, jak na to, protože kolem sebe takové lidi mám…

JAK ZAJISTIT RYCHLOU EXPANZI?

CHCETE MÍT ÚSPĚŠNOU FIRMU?

CHCETE, ABY KAŽDÝ AKTIVNĚ PRODÁVAL VAŠI FIRMU?

VY, CO TO CHCETE, ZAVOLEJTE TEĎ A SPOLEČNĚ SE DO TOHO PUSTÍME!!!


Držte se!


Josef Orálek