Jak získat dobré jméno?

Zabere to jen 5 min času

10. 21 kroků k nesmrtelné firmě

20. DEJ VŠEM VĚDĚT O SVÝCH VÝSLEDCÍCH

Máme výsledek. Výsledek, který jsme chtěli dosáhnout a máme ho potvrzený klientem. Klient říká, že jsme dobří, že rád dá informace o tom, jak jsme dobří, dalším. A jak toto můžeme, vlastně musíme využít?

Správně použitá reference je největší podporou obchodu. Vytvářet, podotýkám aktivně vytvářet dobré jméno firmy na veřejnosti je stejně tak důležité, jako pořádně se obléci, když je venku –10 °C – pokud nejste otužilci:).

Jeden velmi chytrý člověk mi jednou řekl: „dobré zprávy jsou pro lidi balzámem, zvláště v dnešní době, kdy těch špatných je tak strašně moc“. Na druhou stranu mi někteří podnikatelé říkají, „přece se nebudu chlubit – chlubení je špatná vlastnost“, to může být, pokud se chlubíte cizím peřím.

Jak se říká: „o kom se nemluví, jako by nebyl“. Abychom byli, musíme ostatním ukázat naše výsledky. Někteří považují za účinné prezentovat se obrázkem polonahé ženy, ale pokud budete stavět dům, bude Vás zajímat, jaký zadek má modelka, nebo jak dobré domy postavil ten zedník?

Dobré jméno je něco, co se buduje velmi dlouho a dává nám náskok před těmi, kteří ho nemají. Když se podíváte do historie, najdete firmy, které díky svému dobrému jménu dlouhá léta udávají trendy ve svých oblastech. I když určitě existují lepší konkurenční výrobky, ale o těchto výrobcích nic nevíme.

Podívejte se třeba na značku Adidas. Tato značka byla tolikrát zneužita, ale nikdo na světě ji nedokázal napodobit natolik, aby ji předběhl. Jak jste jistě slyšeli, čím víc pruhů, tím víc Adidas. Toto pořekadlo vzniklo na vietnamských tržištích. Adidas dokázal udržet své dobré jméno a drží ho doposud.

Dobré jméno můžete i ztratit, což se v historii stalo také mnohokrát. Podívejte se třeba na značku Nokia, tato značka ovládla před pár lety trh mobilních komunikací, dnes ji zachraňuje Microsoft. Já sám jsem používal dlouhá léta Nokii, byl to výborný telefon, ale dnes již Nokií netelefonuji.

Mít dobré a nemít dobré jméno je rozhodujícím faktorem v tom, jak jste přemožitelní. Je mnoho tzv. „PR“ agentur, které mají zajistit, že budete mít dobré jméno, alespoň se tak prezentují. Já myslím, že dobré jméno si musí každý podnikatel zajistit sám. A jak to má udělat? Existuje deset zbytečných omylů, kterých se můžete dopustit při tvorbě dobrého jména.

A také existuje jednoduchý způsob, jak dobré jméno tvořit efektivně a tím si zajistit pevný základ svého podnikání. Já Vás vytrénuji v profíka ohledně tvorby dobrého jména. Zavolejte mi právě teď!!!

 

CHCETE SE STÁT PROFÍKEM V TVORBĚ DOBRÉHO JMÉNA?

CHCETE POZNAT TAJEMSTVÍ ÚSPĚCHU TĚCH NEJVĚTŠÍCH SVĚTOVÝCH FIREM?

CHCETE MÍT DOBRÉ JMÉNO?

STAŇTE SE TÍM, KDO NEZTRÁCÍ ČAS ZBYTEČNÝMI INVESTICEMI DO REKLAMY!

CHCETE SPLNIT DVACÁTÝ KROK NA CESTĚ ZA NEPŘEMOŽITELNOU FIRMOU?

SPLŇTE HO!

VY, CO SI TROUFÁTE, ZAVOLEJTE TEĎ A SPOLEČNĚ SE DO TOHO PUSTÍME!!!


Držte se!


Josef Orálek