Zjišťujete, jak Vaše produkce dopadla?

Zabere to jen 5 min času

10. 21 kroků k nesmrtelné firmě

16. PODÍVEJ SE NA TO, CO JSI UDĚLAL

Jistě to znáte: řidič se nechá navádět při couvání, jeho navigátor říká „pojď, pojď, pojď se podívat, co jsi udělal“. Ano někdy pohled na výsledek našeho konání může být skličující, ale co už, výsledku jsme dosáhli – to je realita.

Někteří lidé mají opravdu špatné zkušenosti – co se týče kvality jejich dosažených výsledků. Ať už je to rozbitá sklenice, nebo nechtěné dítě:). Takových situací jsme všichni v životě zažili mnoho a pak taky přichází na scénu výčitky, nadávky rodičů, sousedů nebo znehodnocení učitelek. Takže jak jsme se z takové svízelné situace měli dostat? Jednoduše – naučili jsme se vymýšlet, proč za to nemůžeme. Dostali jste někdy ve škole pětku? A první, co věděli rodiče, bylo, že „skoro celá třída měla pětku, ta učitelka to udělala moc těžké:)“

Proč jsem začal tak pesimisticky? Poněvadž se až příliš často koukám na to, jak někteří podnikatelé, raději ani nechtějí vidět svůj výsledek, ztrácejí zodpovědnost za to, co udělali, někteří dokonce tvrdí, že to neudělali:). A co na to Vaši klienti? I když máte 90 % správně, co si budou pamatovat? Dají Vám doporučení?

Neříkám, že výsledek musí být vždy špatný – to si ani nemyslím. Jen vím jedno. Pokud se nepodíváte na svůj výsledek, pokud utečete od svého výtvoru, ať už z jakéhokoli důvodu – Vaše firma může v budoucnu narazit na odpor tam, kde to nejméně čekáte!

ODVAHA PODÍVAT SE NA TO, CO JSEM UDĚLAL, VEDE K ROZVOJI.

My podnikatelé přežíváme díky náklonnosti našich klientů, díky jejich ochotě platit. Pokud je klient zklamán z výsledku Vaší práce – těžko s ním můžete počítat nadále, jeho náklonnost se vytratí a s ním půjde i Váš „kiks“ a Vy vůbec nevíte, s kým se ten klient zná.

Prozkoumejte svůj výrobek ze všech stran, nebojte se špatných reakcí. Jak tuto fázi podnikání zvládnout? Bývá velmi náročná na komunikaci a taky velmi opomíjená – je zvláštní, že ty největší světové firmy toto vědí a zaměstnávají v této části organizace vytrénované specialisty.

Nemusíte být světová firma, abyste toto také dokázali zvládnout – stačí zavolat a já Vám dám „trošku do těla:)“, abyste i Vy mohli mít klienty, kteří Vás podporují.

CHCETE ELEGANTNĚ ZVLÁDAT VŠECHNY REKLAMACE?

CHCETE REKLAMACE VYUŽÍT K UPEVNĚNÍ VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKEM?

CHCETE ZAMEZIT ZBYTEČNÝM ZTRÁTÁM?

CHCETE SPLNIT ŠESTNÁCTÝ KROK NA CESTĚ ZA NEPŘEMOŽITELNOU FIRMOU?

SPLŇTE HO!

VY, CO SI TROUFÁTE, ZAVOLEJTE TEĎ A SPOLEČNĚ SE DO TOHO PUSTÍME!!!


Držte se!


Josef Orálek