Jak správně oslovit klienta?

Zabere to jen 5 min času

10. 21 kroků k nesmrtelné firmě

8. NENÍ PROPAGACE JAKO PROPAGACE

Jezdím po Česku křížem krážem a vidím, jak se některé firmy propagují, a často mě napadá myšlenka, co mi vlastně některé firmy chtějí říci?

Propagace má za účel učinit se známým. Samozřejmě že je potřeba dodržet jednu podmínku. Když už chci být známý, tak o sobě musím vytvořit pozitivní obrázek. Jsou tady ale ještě další podmínky, ale o těch se zmíním později.

Představte si, že máte takovou propagaci, na kterou lidé reagují – to chci! Je možné takovou reklamu vytvořit? Jistěže ano, ale je nutné vzít v úvahu, že každý se chce propagovat, každý chce prodat. Tak tady máme záplavu billboardů, letáků, inzerátů, reklam v rádiích, v televizi, prostě kam se podíváte, tam je reklama – až tu máme jeden velký zmatek v propagaci. Lidé jsou z reklam nervózní a majitelé firem nešťastní z malé nebo žádné účinnosti.

Představte si majitele, který investoval do internetové propagace 100 000 korun. Čekal obrovský nával zakázek, čekal velký „boom“, ale místo toho se mu ozvala jiná agentura, která jeho kampaň na internetu zkritizovala a nabídla mu lepší služby. Tak vyzkoušel ještě jednu nebo dvě agentury, a když se úspěch nedostavil, řekl si „to nefunguje“. Už jste to zažili?

Jenže problém není ani tak v agenturách jako v majiteli samotném. Pokud neumí vytvořit porozumění u svých potenciálních zákazníků, tak jakákoli metoda propagace selhává.

PROPAGACE MUSÍ VYTVOŘIT POROZUMĚNÍ!

Takto je to jednoduché, jen vytvořte porozumění, nic jiného se po Vás v osmém kroku nechce. Když se představujete, taky chcete, aby Vám ten druhý rozuměl! Takže teď tady máme ještě jednu důležitou otázku. Jak vytvořit porozumění? Na tuto otázku existuje řada odpovědí, které jsou k mání:). Já mám ty nejjednodušší a vím, že jsou pravdivé.

Víte, pokud chcete jakoukoli oblast svého podnikání držet v rukách, je potřeba té dané oblasti rozumět. V případě propagace, pokud nepochopíte základy této oblasti, může být Vaše snaha výstřelem do vzduchu. Pokud budete střílet do vzduchu, tak mohu s jistotou tvrdit – „tam se toho vejde“, ale jestli máte dost peněz a času, tak to může být zábavné. Pro Vás, co je podnikání více než zábavou, pro Vás mám ty odpovědi!

CHCETE SE STÁT ODBORNÍKEM NA PROPAGACI?

CHCETE HNED NA ZAČÁTKU ODHALIT CHYBY V PROPAGACI BRÁNÍCÍ ÚSPĚCHU?

CHCETE SE PROPAGOVAT LEVNĚ A ÚČINNĚ?

CHCETE SPLNIT OSMÝ KROK NA CESTĚ ZA NEPŘEMOŽITELNOU FIRMOU?

SPLŇTE HO!

VY, CO SI TROUFÁTE, ZAVOLEJTE TEĎ A SPOLEČNĚ SE DO TOHO PUSTÍME!!!


Držte se!


Josef Orálek