Poradil Vám někdo špatně?

Zabere to jen 5 min času

5. Firma a Obchod

OBCHODNÍK A INFORMACE

Slyšel jsem, že informace hýbou světem. Co myslíte? Je to tak? Podle mě, jak se to vezme. Informace jistě hýbou světem a zvláště tím obchodním, jenže není informace jako informace. Existují informace, které řádně zamávají s obchodníkem, místo aby hýbaly s klientem.

Například když přijde obchodník za klientem a říká „mám pro Vás nejlepší telefon na světě“. Klient mu suše odpoví, „to není pravda, Vaše konkurence má nejlepší telefon na světě a o ceně ani nemluvím!“ Kdo s kým mává, kdo s kým hýbe?

Informace mají cenu zlata a ty o obchodu jsou ještě cennější, ale jen za těchto podmínek:
•    Obchodník umí rozlišit správnost informace.
•    Obchodník umí použít každou informaci k vedení potenciálního zákazníka k uzavření obchodu, když říkám každou, tak i tu nesprávnou!

Mnohokrát jsem slyšel od různých obchodníků, kteří pobírali vysoké platy a nárokovali si prémie, že v době, kdy nikdo nekupuje, oni nemohou prodat a že musí jít s cenou dolů. Dokonce jsem toto slyšel párkrát i od majitelů firem a šéfů, těchto obchodníků!
Oni už jsou touto bezcennou informací nakaženi. Chápete? Oni tomu věří a večer přijdou domů a pustí si televizi – tam říkají „spotřebitelé přestali nakupovat, mezi lidmi nejsou peníze, firmy musí jít s cenou dolů“. Co si asi takový podnikatel řekne „ já mám, ale chytrého obchodníka“. Takže prémie za chytrost může být obchodníkovi vyplacena a firma umírá!!!

OBCHODNÍK JE ÚSPĚŠNÝ DO TÉ MÍRY, DO JAKÉ JE SCHOPEN SPRÁVNĚ POUŽÍT JAKOUKOLI INFORMACI.

Co myslíte, klidně se zeptejte i Vašeho obchodníka, co je základním faktorem pro uzavření obchodu?
Já jsem tuto otázku položil stovkám obchodníků a podnikatelů a šéfů a dostal jsem pouze jednu správnou odpověď. Není to ani cena, ani rychlost, ani podlézavost, ani slušnost. Nikdo si nebyl jistý.

Tato informace je velmi cenná, ale když ji obchodník nezná, jak ji může použít? Opakuji, není to ani cena, ani rychlost, ani podlézavost, ani slušnost.

Samozřejmě je ode mě troufalé tvrdit, že já mám pravdu, nemusíte mi věřit, nenutím Vám to, alespoň neříkám, že nejsou peníze a nikdo nekupuje. Já peníze mám, protože prodávám!!!

ZJISTĚTE, CO JE ZÁKLADNÍM FAKTOREM PRODEJE, A NAUČTE SE JEJ ÚČINNĚ POUŽÍVAT!

PŘESTAŇTE PŘEMÝŠLET, ZDA MÁ PRAVDU OBCHODNÍK, KTERÝ NEOBCHODUJE, A ZÍSKEJTE JISTOTU A PŘIMĚJTE HO K OBCHODU.

NAUČTE SE ROZLIŠOVAT INFORMACE A POUŽÍVAT JE VE SVŮJ PROSPĚCH!!!

STAŇTE SE ÚSPĚŠNÝMI OBCHODNÍKY!!!

VY, CO SI TROUFÁTE, ZAVOLEJTE TEĎ A SPOLEČNĚ SE DO TOHO PUSTÍME!!!!!!


Držte se!


Josef Orálek