Co je to obchod?

Zabere to jen min času

5. Firma a Obchod

CO JE OBCHOD

Na obchod jsme se podívali ze strany, která ukazuje nepravdu o obchodování, a ať už jste mi uvěřili, nebo ne – tady máte stranu druhou, stranu, která mluví o pravdách, zákonech, pravidlech atd.

Taková pravda, která pomůže, má cenu zlata, ale nepřijímejte ji, pokud s ní nesouhlasíte, nebo ji nechcete. Jestli narazíte na pravdu, která Vás osloví a jíž věříte, tak to jednoduše vyzkoušejte a nenechte se odradit, když to napoprvé nevyjde. Vždyť i Michael Schumacher (nejlepší pilot F1, nedávné minulosti) párkrát narazil, než dojel do cíle.

Co je obchod?

•    Obchod je několik přesně popsaných akcí, které používáme již staletí. Takže obchod je velmi stará a známá disciplína, která byla vždy součástí společností, a to nejen komerčních.
•    Obchod je také oblast, kde je velmi snadné vše získat a také vše ztratit.
•    Obchod je místo (obrazně), kde se tvoří peníze.
•    Obchod je založen pouze na komunikačních schopnostech a profesionalitě, nikoli na náhodě.
•    Obchod je událost, která mění životy lidí, a to na obou stranách.
•    Obchod je činnost, která nejde „ošulit“.
•    Obchod je jasná strategie a jasný postup.

OBCHOD JE AKCE, PŘESNĚJI SOUBOR AKCÍ, BEZ KTERÝCH SE NEOBEJDETE!!!

Je mi jasné, že pro většinu z Vás, jsou tyto informace známé a možná Vám moje připomínka těchto pravd přijde bezcenná, ale proč tedy v tolika firmách je obchod tou nejzanedbanější oblastí, která se opírá o slova marketing, reklama a web, které naplňují svůj účel pouze na 10 %. Stojí moc peněz a mají velmi malý účinek. Kdo z nás se nesetkal se slovy, já dal za reklamu statisíce a nic mi to nepřineslo.
Za poslední roky, kdy dělám svoji činnost ve firmách, jsem neviděl žádný plán, který by jasně značil cestu k zákazníkovi.
Bez jasné a chytré strategie se obchod mění na čekání, až zazvoní telefon, nebo až se najde kouzelník, který vyčaruje nového klienta. Objasnění, že je krize a že nejsou peníze, nikomu nepřineslo nového klienta!

Když víte, co to ten obchod je, jak ho dělat – budete mít klienty! Bez obchodu je podnikání, jako život bez vody, což jak všichni víme, je nemožné.

STAŇTE SE KOUZELNÍKEM V SVÉM OBCHODĚ!!!

VYPRACUJTE SI ÚČINNOU OBCHODNÍ STRATEGII.

NAUČTE SE, JAK SVÉ OBCHODNÍ PLÁNY UDRŽET A NAPLNIT!!!


VY, CO SI TROUFÁTE, ZAVOLEJTE TEĎ A SPOLEČNĚ SE DO TOHO PUSTÍME!!!


Držte se


Josef Orálek